Marie-at-Baltics.reismee.nl

Laatste update vanuit Cesky!

Vandaag, donderdagavond, ben ik nog maar 1 nachtje verwijderd van en gelukkig weerzien met mijn allerliefste der liefsten!! Maar goed, dit blog heb ben ik begonnen voor mijn reis, niet om mijn behoeften met jullie te delen :-) Cesky was koud, zonder snurkers, met Aussies gevuld hostel, geen alcohol (behalve de brouwerij), alle tours en volop sneeuw!! Het was afkicken, ineens weer alleen, zonder maatjes, nog even geen zin in nieuwe maken, omdat ik de oude nog zo mis...
Enige voordeel is dat ik nu al 3 dagen niets heb gedronken, behalve aan het eind van de Tour door de brouwerij, gratis bier slaan wij Nederlanders niet af toch?! Toch wel, toen ik gister aankwam werd er net een fust aangesloten; woensdag is gratis bierdag!! Toch ff niet voor mij. Heb wat boodschapjes gehaald, gekookt en mezelf op de bank gesettled voor een heerlijk filmavondje. Met dank voor de warmte aan Alie en Erik, de fleeceslaapzak heeft me al een aantal keer van de kougered! Na 3 films, vielen mijn oogjes dicht en heb ik mezelf naar boven gestuurd, waar ik heerlijk heb geslapen op de warme zolder. Uitgerust was ik vanmorgen klaar voor alle 3 de sightseeing tours! Mooi stadje, blij dat ik geweest ben! Nu, is het weer tijd om de snaveltjes dicht te doen en de oogjes toe. Al die informatie-stromen maken moe!

Reacties

Reacties

tita

lastima que tus viajes ya casi estan terminados, pero...con el frio sera menos agradable!
Muchas gracias por compartir tus experiencias y te deseo un final muy cariñoso junto con tu novio!Un abrazo muy fuerte de tu tia Poppy!

mam

ik hoop dat de 3 tours door cesky krumlov je geboden hebben wat je ervan verwacht had. ik vond het een geweldig stadje en misschien ga ik er ooit weer eens heen.
heel veel plezier met jas (ook voor jas bedoeld) in praag. goede reis terug maandag.
dikke kus voor jullie beiden.
mam

ria

Nogmaals bedankt voor je reisverslag.Het zal straks wel weer even wennen zijn als je in nederland boodschappen moet want dan is alles weer duur. Ik wens je heel fijn weekend en een goede thuis reis.
Dikke kus tante ria.

ria

Jasper ook jij fijn weekend geniet van het samenzijn met je meisje en de mooie stad.
Dikke kus tante ria

Jenny

Lieve schat, de laatste lootjes. Wat is het snel gegaan. Ga lekker met je schatje genieten en we zien elkaar misschien volgende week om te lunchen !!!! Even bijbeppen, lachen en .....
Dikke knuf van mij.

Karlijn

Marietje, wat doe je toch gave dingen! Ruud en ik vonden Cesky Krumlov erg leuk. Ben je ook bij het oude theater geweest? Vast wel met al die sightseeing tours! Geniet samen met Jas! kus

riel

Hey sis,
Nog maar 1 nachtje :-(....
Plezier op je laatste avondje.
Goede reis voor morgen.
Kus je zus

riel

Foutje bedankt, je laatste nachtje gaat nu pas in :-).
Dikke kus en veel liefs

kikihandgraaf@hotmail.com

Allerliefste nichtje van me ben bijzonder trots op je dat je dit doet echt super cool...geniet en pas goed op jezelf...love you para siempre Kiki...xxxxxxxxxxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!