Marie-at-Baltics.reismee.nl

Klaipeda

Gisteren zijn we aangekomen in Klaipeda vanuit Liepaja. Ik wilde hier graag heen vanwege de mooi natuur in de omgeving. Op een eilandjeis het natuurgebied de 'coronian spit'. Dit is beschermd en redelijk groot. Aangezien mijn reismaatje Tom op 4 okt in Berlijn moet zijn,
wilde hij maar 1 nachtje slapen in het hostel en hadden we dus als doel dezelfde dag de spit te bezichtigen... Voor mijn gevoel een beetje haastig, maar goed, samen uit samen thuis. Affijn, pondje gevonden, paar uur gewandeld en ik was gesloopt! Het was prachtig!!

Heerlijk over het strand gewandeld, met een stevig windje, door de bosrijke omgeving gelopen en helemaal uitgewaaid kwamen we weer aan in Klaipeda.... Hmmm, honger, eten! Met rammelende buikjes naar de tourist info voor een goede tip. Die kregen we, Lici kaumas! Leuk
tentje en het was heerlijk, maar voor een redelijk prijs. Halve liter bier was iets minder dan €2. Totaal kwam de rekening uit op €6,5. Goede deal dus! Na onze buikjes weer tot stilte te hebben gemaand, gingen we weer en retour, naar onze prachtige hostel... Daar aangekomen, is het keukentje afgeladen vol met gasten. Na even keutelen, bed opmaken, douchen, gingen er een paar weg en zo kon ik me lekker nestelen op de bank :-) Met warme choco en helemaal warm van de douche zit ik daar heerlijk te luisteren en te doezelen... Uiteindelijk, na al een ruim uur zwijgend deelgenomen te hebben aan het gezelschap, verhuis ik mezelf richting bed. Hmmm, nog even lezen en dan snaveltje toe.

Reacties

Reacties

mam

was weer een heeeeeeel duur etentje stien :-)

mam

heb inmiddels ook de foto's bekeken. zitten prachtige
opnamen bij! zo kunnen we allemaal een beetje meekijken via jouw ogen.

Ankie

Heeeee wat leuk opm je verhalen te lezen!! Dank je wel en nog erg veel reisplezier.
Na zadroweje ;-)

Dikke zoen

Bianc

Marietje! Wat een avontuur! Leuk om je verhalen te lezen en daarbij alle foto's te zien... Ik kijk uit naar je volgende blog!

Take care!!! x Bianc

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!