Marie-at-Baltics.reismee.nl

Liepaja

Zondag krijg ik de kriebels en besluit ik maandag te vertrekken. Na met de eigenaar gesproken te hebben, besluit ik dat het klaipeda wordt. Na de volgende met zijn vriendin en een van
de backpackers te spreken besluit ik toch naar liepaja te gaan. Tom gaat mee, hij heeft toch geen plannen en wil wel iets anders zien buiten Riga in Letland. Na 4 uur bussen komen we aan. Een meisje helpt ons een eindje op weg met de tram en vervolgens vinden we het Fontain
Hotel vrij snel na nog een keer vragen. Het is een huis met 6 kamers, dat we ongeveer voor onszelf hebben. Het hostel was vol, maar dit lijkt me vele malen beter. Een goede keuken, aangenaam binnenplaatsje en een enorme woonkamer scoren goed, 8,5. We verkennen de stad, drinken een biertje, gaan ergens op advies van onze receptioniste eten en zitten eigenlijk te balen. De mensen zijn niet echt vriendelijk, t eten absoluut niet lekker en er is niets te beleven vanavond. Maar goed, we hebben een dvd speler dus regelen bij de receptie een film.
Na mezelf opgewarmd te hebben onder de douche, starten we de film. Ik met mijn dove oor versta er niets van, zo zacht is het geluid. Tom meld na een klein kwartier dat dat eigenlijk niet uitmaakt, want t is een enorme b-film. Ach, ik had inmiddels al mijn boek erbij gepakt en
ben alweer blij om te lezen. Dan komt slaapvaak ineens gedag zeggen en storten we allebei in... Dag 2 in Liepaja gaan we de terug in de tijd en willen we de achtergebleven soviet gebouwen vinden. Gelukt! Een gevangenis, military base en het oude markthuis. Helaas geen info of iets dus geen idee wat het exact was of waarom het er nog is... Die gevangenis was
toch wel vet om gezien te hebben, maar helaas konden we geen Tour krijgen. Na 4 uur wandelen pakken we de bus terug en besluiten zelf te komen en bier te halen. Geen onvriendelijke mensen meer voor ons, wij regelen het zelf wel! Na het eten, een lekker toetje en ff chillen, besluiten we het erop te wagen en gaan naar de club Fontain. Sexy tuesday vandaag, dus wordt spannend... Na een biertje komen we erachter dat ons bovendien een bubble fight staat te wachten! Het duurt even, maar dan heb je ook wat! Dames in bikini, dansend voor je
neus, zichzelf onderdompelend in een badje, bij elkaar de top losmakend en dan weer sexy dansend. Ik zie ineens menig man zeer onintilligent met hun mond open zitten. Hahaha! Toegeven moet ik het wel, best sexy allemaal. Inmiddels is het alweer laat en taaien we af
om te gaan slapen... Oogjes dicht en snaveltjes toe, morgen weer op pad!

Reacties

Reacties

titia

hee leuk weer iets te lezen van je!!! veel plezier en reis veilig

vanuit pai, noord-thailand!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!