Marie-at-Baltics.reismee.nl

Jeejj

Vandaag vroeg opgestaan voor mijn reis naar Tartu. De studentenstad in Estland!

Tegen 14.00u arriveer ik bij het hostel. Het is erg stil daar en ik heb waarschijnlijk maar 1 kamergenoot. Vrijwel meteen besluit ik 1 dag te blijven en dinsdag meteen weer naar Riga te vertrekken. Samen met Paul, uit hawaii, ga ik wat drinken. Hij verteld over zijn avonturen hier, die eignelijk niet meer omvatten dan gewoon hangen en hier en daar wat eten en drinken. Zittend in een leuk tentje, zie ik ineens een bekende lange jongen voorbij lopen, ik zie de lange haren, herken het vest en de rugzak en loop snel naar buiten, JACO!! Ja hoor, dat is m, samen met zijn schoolgenootje die ook mee is voor de uitwisseling. Ik excuseer me bij Paul en sluit me aan bij de jonge kereltjes. Meteen krijg ik het verhaal te horen van gisteren... Jaco en zijn maatje hebben een ongelukje gemaakt met de auto. Zijn maatje kon wel wat stof produceren met de auto, geeft een een ruk aan de handrem en ze vliegen zo over de kop! Zij en de auto zijn nog heel, auto heeft een klein beetje schade, maar valt mee. SChool is niet eens een beetje boos, maar Jaco daarentegen wordt nu weer pissig over de actie van zijn maatje, volgens mij boteren ze niet zo. Na wat bijgekletst te hebben vertrekken ze weer naar hun school. Na wat alleen te eten in het stadje, het meisje van de bediening alles te vragen wat me te binnen schiet, is het tijd om weer eens te chillen. Aangezien ik alleen ben in het hostel heb ik alle tijd om eens die foto's te regelen. Na alles te hebben geprobeerd, zag ik in mijn gmail account ineens weer een mailtje van deze blog. Hier lukt het wel!! Foto's van Helsinki staan erop, heb alles bijgeschreven en ga nu lekker douchen en een boekje lezen. Genoeg getypt!!

Toedels

Reacties

Reacties

titia

krijg ik op de valreep ineens een mailtje met het adres van je blog! leuk!

fijne reis!

xxx

Roos

Lieve Marie,
Ik had even nog niet door dat je al weg was..... Wat klinkt dit allemaal heerlijk!!
Geniet ervan, ik ga je natuurlijk helmaal volgen!!
Dikke kus Roos

Sis

Hey lieve zus, wat een leuke verhalen schrijf je! Ik ga zo de foto's bekijken.
Ben blij te lezen (echter niet verrast) dat je het zo naar je zin hebt! Girlpower!!

Goed nieuws...mijn huis is zo goed als verkocht, we zitten al op een goede prijs, wachten op laatste bod en dan....wachten op de tijd van de financiering, als die is afgelopen VIEREN MET CHAMPAGNE, JOEPIE!

Dikke kus van je zus

margriet langevoord

Hoi Marie,

Erg leuk om je reisbelevenissen te kunnen volgen!
Veel plezier, maar daar twijfel ik eigenlijk niet aan.

Kus, Margriet

Ria Duurinck

O lief, wat leuk om iets van je te horen.
En ja, wat een prachtige reis.
Wat ben je toch een durfal zo'n klein meisje in zo'n grote auto in je uppie. Ik prijs je daarvoor, geweldig.
Ik wens je nog een fijne reis en tot je volgende verhaal.
Dikke Kus Tante Ria

Karlijn

Lief Marietjeeeeeeeee!!! Stinkerd, hoe is het? Wat een relaxe, gave avonturen maak je mee. Geniet ervan! dikke kus

mam

Hooooooi poepie,

Geweldig wat je weer allemaal meemaakt. Minke en ik zijn weer veilig op honk. Kuif ook, hebben we gelijk opgehaald bij Lyd.

We hebben een hele leuke reis gehad. Het huisje was geweldig met een prachtig uitzicht. Maar ja, dat is natuurlijk niets met wat jij allemaal meemaakt.

Kind kind kind, genieten voor je! Je bent een stoer wijfie!

Dikke kus van je moedertje, Minke en Kuif

tot een volgende x weer

Ellie

Hai Marie,

Ik kwam de link van je site tegen bij het doorlopen van Renaat haar mail, erg leuk om alles te lezen en
de foto's er bij te zien! Zo te lezen heb je het goed naar je zin, leuk!! Geniet er nog even lekker van en ik hou de site in de gaten voor nieuwe verhalen.

x

Sharon

Hey babe,

Krijg ik nu ineens 3 mails met je laatste 3 verhalen? Snap dr niks van.. Ennieweee, helemaal goed zo!
Wat maak je weer veel mee, ben zo trots op je! Stoere chick!!

Ben erg blij te lezen dat je het zo naar jke zin hebt en dat je leuke dingen mee maakt.

Ik ga gauw verder lezen en kijken naar je foto's.
Lief, pas op jezelf en ik zie je over 26 daagjes.
xxxxxxxx
Love you!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!