Marie-at-Baltics.reismee.nl

Op weg naar Cesky Krumlov!

Hier zit ik dan, in de shuttlebus naar cesky krumlov. Vannacht als een
roosje geslapen! Vanmorgen bijtijds opgestaan zodat ik lekker vroeg on
het contemprery art museum kon zijn. Het was de moeite waard, maar
vond ehiibition in Helsinki vele malen interessanter. De onderwerpen
waren; van 1989 to nu en potraits. Iets wat wel heel bijzonder was, is
het verhaal over Elja. Ze os getrouwd met de Berlijnse muur! Ze houdt
van objecten en gelooft dat ze een ziel hebben... Na de ochtend daar
rondgehangen te hebben, heb ik nog even snel een lunch geregeld en
stond ik precies om 13.00 buiten! Love it when a plan comes together.
De bus haalt me dus op bij mijn hostel en zet me bij mijn volgende
adres weer af. Wat een luxe! Helaas is de prijs er ook wel naar,
€32,-, maar goed, nu duurt mijn rit maar 3 uur, per trein was het
tenminste 7 uur en €42,-. De verbinding is dus gewoonweg k*u*t*...
Wilde perse naar cesky, vraag me niet waarom, zo gaat het al de hele
reis. Bratislava heb geen goede verhalen over gehoord en trekt me ook
niet zo, dus dan maar iets meer geld neertellen en zoen wat ik wil,
het is immers mijn reisje, omdat ik graag wil doen waar ik zin in
heb :-) Dus Cesky, here I come!

Reacties

Reacties

titia

goed zo meid, zo hoort het! lekker doen waar je zelf zin in hebt...

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!